Verjaardag Jade - Reisverslag uit Sierra Vista, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Verjaardag Jade - Reisverslag uit Sierra Vista, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Verjaardag Jade

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

17 Mei 2015 | Verenigde Staten, Sierra Vista

Hallo, hier ben ik weer

vandaag de verjaardag van Jade gevierd. Vanmogen nog wat inkopen gedaan, taart, ballonnen en een heleboel andere dingen gekocht.
Jamie en oma waren al om half 6 wakker. dus tegen de tijd dat Hans en ik er waren was alles klaar.........!!! Lekker toch
Oma had 5 kilo aardappelen geschild voor de aardappelsalade, daar doet ze zelf een jaar mee, haha.

' s Middags het kinderfeestje met spelletjes en een heleboel gezellige mensen. Zelfs wat bekenden van eerdere bezoekjes.

Leuk detail is: Jade heeft van ons rolschaatsen en inline skates gekregen en toen de visite weg was en wij nog wat gegeten hadden ( hadden we de hele dag nog niet gedaan........., komt nog niet veel van terecht van dat afvallen van mij, hihi), wilde zij natuurlijk haar rolschaatsen uitproberen. heeft ze gedaan, eerst rolschaatsen en daarna de wieltjes verwisseld voor de inliners!
Wat een kanjer en doorzetter, eerst heel onzeker, zoekend naar balans, maar madam bleef doorgaan...... kon er geen genoeg van krijgen en had het binnen no time onder de knie....... echt heel leuk om te zien.
Hans zal de foto' s verzorgen, dus dan zien jullie haar ook oefenen.

Hans, Herman, Josh en James ( vriend van Josh) zijn om kwart over 6 vertrokken om te gaan jagen voor een paar uur. Oke voor de tegenstanders: that' s life overhere!!!!!

Wij vertrekken vandaag naar Phoenix om morgen door te vliegen naar Washington, maar dat verslag komt morgen,

heel veel liefs weer en ik hoop dat de verslagen zo af en toe gelezen worden.

Ik weet het is nog niet heel spannend voor de lezer, familie is voor ons belangrijk! Begrijp ik..........

Grace

• 18 Mei 2015 - 09:20

Wendy:

Happy birthday Jade!
    Ben reuze benieuwd naar de foto's.

Wij hebben Jade een kaart gestuurd, hoop dat die een beetje op tijd 'over is'.

Well guys, take care!

Zullen we donderdagochtend: dus als het bij jullie woensdagavond laat is, even face timen?
    Ook wel leuk voor Maud en Noor. Om 7.30 uur? Dus bij jullie 22.30 uur?
    Zoals je merkt aan de app missen ze jullie wel!

Hoor het wel! Dikke kus en goede reis!!! XXX Wen.

• 18 Mei 2015 - 19:45

Rikie:

Hallo lieve mensen in het verre Amerika.Zo te lezen vermaken jullie je prima en het ziet er allemaal heel gezellig uit.Leuk he om iedereen weer te zien en het klinkt of jullie nooit weg zijn geweest.Ja Nederland is even HEEL ver weg.Ik zie jullie zo lekker luchtig gekleed.Nou hier is het pet weer. Dus geniet er maar lekker van.Groetjes voor iedereen.Liefs.