Halifax en Dartmouth - Reisverslag uit Halifax, Canada van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Halifax en Dartmouth - Reisverslag uit Halifax, Canada van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Halifax en Dartmouth

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

02 Juni 2015 | Canada, Halifax

Hallo lieve allemaal,

zijn we weer met een iets ander humeur. Het blijft regenen en dat is ZO niet leuk, het regent niet een beetje, nee het regent hard!!!!
Zo verschrikkelijk jammer, vandaag zouden het buien zij, jaja een bui van 24 uur....... hihi!
Sinds dat we in Digby van de boot zijn gegaan, heeft het geregend.
In een galerie wat leuke hebbedingetjes gekocht en van de verkoopsters werden we ook niet blij: Ja hoor in Halifax regent het 3 a 4 dagen per week, duhhh.
En ik dacht dat Nederland erg was.......!

Nou maar goed, mag de pret niet drukken (alhoewel.....).
Vandaag toch maar Halifax in, we wilden eigenlijk de Citadel zien en de Boardwalk lopen, maar geen van beiden gedaan, althans een klein gedeelte van de Boardwalk.
Bij de Boardwalk heerlijk koffie gedronken aan het water.
Daarna een mooi rondje richting Dartmouth gereden langs de Atlantische Oceaan, natuurlijk foto's gemaakt, alhoewel we moeite hadden met het scherp stellen, maar goed........ je wilt alles vast leggen.
Van Dartmouth naar Lawrencetown, Three Fathom Harbour, Seafort, Grand Desert, West Chezzetcook, Head of Chezzetcook en toen de 107 terug naar Halifax.
De namen ga ik niet overhoren hoor, als ik thuis ben....... hihi!

Zo we zitten nu met een broodje gezond van de Subway lekker in onze mooie hotelkamer, kijkend over het mooie Chocolate Lake en zien hoe het water uit de lucht zich vermengt met het water uit het meer, wat een adembenemend spektakel is dit......................... ( geintje, hihi).

Liefs, Grace

Ps. we zaten bij Murphy's aan de haven koffie te drinken en naast ons zat een mevrouw, die alles maar dan ook alles had laten liften................
dus als ze fronste met haar wenkbrouwen, gingen haar neusvleugels zowat de lucht in en als ze haar armen omhoog deed, zaten haar tie... onder haar nek. Als ze haar lippen stifte, was haar lipstift leeg, ja ik weet dat dit niet aardig is, maar echt ik kon het iet laten om te kijken...... de haven was ook mooi, maar dit......... hihi

  • 04 Juni 2015 - 01:21

    Hsans:

    Hoi Grace

    Je was me vergeten in Halifax. Pik je me op in Saint John.

    Doei!

  • 04 Juni 2015 - 14:46

    Wendy:

    Kan me goed voorstellen dat jullie dat K-weer zat zijn!! Balen hoor! Ik hoop echt dat het gauw droog wordt, dat is toch een leuker! Canada is een mooi land maar er moet een dak op ;-)

    Hier wordt het morgen 30 graden, niet normaal. Kreeg net een mail van school (Jozef) dat Noor morgenmiddag geen les heeft maar dat ze gaan zwemmen met zijn allen! Dat kan gewoon op de basisschool. Ik ben morgen ook vrij dus ik ga lekker relaxen in de tuin, de hele dag!

    Wat hebben jullie een geweldig hotel (die rode) met dat mooie uitzicht.....adembenemend!
    Die is toch in Hallifax (foto van de 108 serie)....? Die foto van de vuurtoren is ook echt super mooi! Wordt er erg enthousiast van allemaal....

    Jullie eten erg gezond op de foto's te zien, goed bezig. Is wel iets anders als de fastfoordketens in the USA of niet? Chocolate Lake hoe komt die eigenlijk aan zijn naam? Tell me, tell me....

    Liefs, Wen.

    PS. dus ze hebben ook nog levende Barbie's in Canada.....lachen hè? Heb je geen foto gemaakt?

  • 10 Juni 2015 - 20:28

    Anita :

    Wat pech met het weer. In Halifax heb ik gelukkig nooit zulk slecht weer gehad. Zonde voor jullie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 66102

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: