Hopewell Cape - Reisverslag uit Moncton, Canada van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Hopewell Cape - Reisverslag uit Moncton, Canada van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Hopewell Cape

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

04 Juni 2015 | Canada, Moncton

Hoi lieve mensen,

dag is anders, maar de plek is hetzelfde en het "WEER" is heerlijk, ongeveer 23-24 gr.! Gisteren nog 10 gr. en nu opstaan met het zonnetje en lekker warm.

Wow dat doet toch wel heel goed, dus korte broek en hempie aan ( geen gezicht, maar boeit mij toch niks....!!!!).
Lekker op ons gemak ontbeten en daarna in luie ligstoelen ( die dingen waar je met een takelwagen uitgehezen moet worden) gerelaxed, want gisteravond hebben we de Homewel Rocks al bij eb gezien en vandaag wilde we ze met vloed zien.
Vanmiddag om 14.04 uur was het hoogtepunt van de vloed.
We zijn er om ongeveer 13.00 uur naar toe gereden (5 min.) en deze keer keurig entree betaald. Gisteravond waren we illegaal daar en met ons de halve wereld......

Alle plekjes van gisteravond weer aangedaan en -dat klinkt niet leuk- maar ik vond het bij eb veel mooier, grilliger.
Nu zag je alleen maar water........ en veel ( en dat hadden we al zoveel gehad, hihi).
Maar het is wel leuk dat je het allebei hebt gezien en dat water een omgeving zo kan veranderen.
We hebben behoorlijk wat afgesjouwd in het park ( Hans natuurlijk nog meer dan ik, is nu ook weer hardlopend het park in......, terwijl ik het veel harder nodig heb), Zit nu lekker met nootjes voor me dit verslag te typen......

Morgen nog een dagje hier relaxen en dan richting de White Mountains in Amerika, want uiterlijk dinsdag willen we in Boston zijn, even zoeken naar het cafe "Cheers".

Trouwens Hans komt bijna van het bier drinken af: in heel veel eetgelegenheden in Canada hebben ze geen vergunning om alcohol te schenken ( schijnt duur te zijn), in de supermarkten wordt geen bier verkocht, dus je moet speciaal naar een liquorstore en die vind je niet overal. En als je 'm dan gevonden hebt, betaal je voor 12 blikjes 27.- CAD, omgerekend ongeveer 18 Euro!!!

Ga nu foto's erop zetten, dat duurt een eeuwigheid.
Supertrage verbinding en ik zet er veel te veel op, maar kan mij niet schelen....... ik hoef toch niet hard te lopen

Liefs allemaal,
Grace

Ps. Vooral blijven genieten op Zakynthos, hoezo we hebben het slecht.......
komt donderdag uit Amerika en vliegt zaterdagochtend naar Griekenland,
ja ja hihi. Gegund!

  • 05 Juni 2015 - 01:31

    Hans:

    hoi Grace

    Niet vergeten zaterdag hè, mij oppikken in Saint John, bij de Econo Lodge

    Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 66103

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: