Bisbee - Reisverslag uit Bisbee, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Bisbee - Reisverslag uit Bisbee, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Bisbee

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

16 Mei 2015 | Verenigde Staten, Bisbee

En daar zijn we weer,

Vandaag was Jamie lekker vrij. Vanmorgen naar Chris geweest (een Amerikaanse, die met haar man Pat tegenover mijn broer in Puth hebben gewoond). Zij wonen alweer 5 jaar in Sierra Vista en hebben een prachtig huis gebouwd met zwembad voor de prijs waar wij in Nederland een 2-1 kap voor bouwen. Maar ja men heeft hier de ruimte..........!

Vanmiddag naar Bisbee gereden, een klein half uurtje van Sierra Vista. Het is een authentiek dorpje, waar voorheen een hele grote kopermijn in bedrijf is geweest. Sinds de jaren '80 is die echter gesloten en is het een toeristische trekpleister geworden. Een kunstenaarsdorp met de allure van een stad en heeeeel veeeel art, vintage en schilderkunst. Heerlijk rondgewandeld.......

Leuk detail: er wordt elk jaar in de 2de/3de week van oktober een wedstrijd gehouden De Bisbee 1000, The Great Stair Climb. Dat is een wedstrijd waarbij je een parcours aflegd, waar je 1000 treden betreedt en dit zit in een parcours door het stadje en omgeving heen.
Jamie heeft het al een keer gelopen en ja voor Hans is de uitdaging natuurlijk ook geweldig. Voor mij natuurlijk ook: ik ga heel hard schreeuwen: Kom op Hans..... hihi!
Dus wie weet, zitten we hier in oktober weer......

Verder lekker gebbq en nu weer in ons hotelletje.
Morgen vroeg op, want ik ga met Jamie voor een manicure, wow. Al 100 jaar niet gehad... wij gaan slapen en jullie staan bjna weer op,

liefs Grace

  • 17 Mei 2015 - 12:12

    Elly:

    Hallo hans en Grace
    vanmargriet hoorde ik dat jullie reis op deze manier te volgen is. Ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik meekijk veel plezier in amerika.

  • 17 Mei 2015 - 15:36

    Grace:

    Helemaal prima Elly, je bent van harte welkom! Veel plezier

  • 18 Mei 2015 - 09:04

    Wendy:

    Mooie nagels mama!
    Moeten we hier ook eens doen ;-)
    Maar dat zal wel 6x zo duur zijn haha!
    XXX Wen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 66144

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: