Perikelen van een nacht - Reisverslag uit Williamsport, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Perikelen van een nacht - Reisverslag uit Williamsport, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Perikelen van een nacht

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

25 Mei 2015 | Verenigde Staten, Williamsport

Ja nu gaan jullie denken wow dit wordt spannend, nou valt mee hoor!!!!!!!
Jullie moeten weten dat mamà en ik ziek op vakantie gingen, allebei prednison mee en ik nog een antibioticakuur. Ook mijn broer was ziek, allemaal hoesten Als een gek!!!
En vooral ‘ s nachts is dit een feest. Ik ben bijna van het hoesten af, slechts 1x pd nog, mijn moeder gaat ook een stuk beter, mijn broer heeft nog steeds last. En ja het kon niet missen, Hans is nu ook eindelijk de klos!!!!
Ik heb dus vannacht wat geluisopnames gemaakt, lag toch wakker en te wf met mijn schoonzus!
Je ligt in een deuk, een gesnurk, gehoest, gepraat en allerlei kreten die geslaakt worden........ ik snap niet dat het hele hotel niet wakker werd!
En ze hadden dus geluk, want IK was wakker.......... en ik kan ook snurken zodat het gebouw op zijn grondvesten trilt.........

Heerlijk met z'' n vieren op 1 kamer, dan heb je wat, haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 66134

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: