Perikelen van een nacht - Reisverslag uit Williamsport, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Perikelen van een nacht - Reisverslag uit Williamsport, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Perikelen van een nacht

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

25 Mei 2015 | Verenigde Staten, Williamsport

Ja nu gaan jullie denken wow dit wordt spannend, nou valt mee hoor!!!!!!!
Jullie moeten weten dat mamà en ik ziek op vakantie gingen, allebei prednison mee en ik nog een antibioticakuur. Ook mijn broer was ziek, allemaal hoesten Als een gek!!!
En vooral ‘ s nachts is dit een feest. Ik ben bijna van het hoesten af, slechts 1x pd nog, mijn moeder gaat ook een stuk beter, mijn broer heeft nog steeds last. En ja het kon niet missen, Hans is nu ook eindelijk de klos!!!!
Ik heb dus vannacht wat geluisopnames gemaakt, lag toch wakker en te wf met mijn schoonzus!
Je ligt in een deuk, een gesnurk, gehoest, gepraat en allerlei kreten die geslaakt worden........ ik snap niet dat het hele hotel niet wakker werd!
En ze hadden dus geluk, want IK was wakker.......... en ik kan ook snurken zodat het gebouw op zijn grondvesten trilt.........

Heerlijk met z'' n vieren op 1 kamer, dan heb je wat, haha!