Onze reis en 1ste dag - Reisverslag uit Sierra Vista Southeast, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Onze reis en 1ste dag - Reisverslag uit Sierra Vista Southeast, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Onze reis en 1ste dag

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

14 Mei 2015 | Verenigde Staten, Sierra Vista Southeast

Hallo lieve allemaal,

Zo we zijn er en alles prima gegaan.
Dinsdagavond laatste spulletje in de koffer gedaan (ongekend, zowel Hans als ik hebben 1 kant van de koffer leeg!!!!! Wordt dus KOPEN.....), Hans nog even lekker geslapen en mama en ik getutteld.
Om 03.00 uur 's nachts naar Schiphol, waar de auto veranderde van tijdelijke bezitter en op zoek naar mijn broer, Herman, die de laatste trein vanuit Limburg had genomen.

Inchecken hadden we ook al gedaan, dus koffers heel science-fictionachtig ingecheckt en op naar de koffie.

Om 6.45 uur naar de gate van vluchtnummer Delta 0133 en precies op tijd weg in een vliegtuig, dat maar voor 25-30% gevuld was..... super veel ruimte dus.
Heerlijke vlucht gehad, prima bediening en heel "ECHT" vriendelijk personeel!

Onze tussenstop was in Detroit en daar ingecheckt en door de douane. Het wordt echt steeds vriendelijker in Amerika, op onze eerdere reizen gebeurde het nog wel eens dat je afgeblaft werd. Ik moet nu zeggen, dat men echt vriendelijk is (en niet zoals vroeger "zo overdreven").

Deze vlucht was echter een ramp, het vliegtuig was bomvol, we zaten op de allerlaatste rij ( niet fijn, want je rugleuning kan geen cm. naar achteren, je knieen zitten in je nek en Hans had het geluk een opgepompte kleerkast naast zich te hebben, ik was slim, ik zat aan het gangpad!!!
Dus Hans is nu in de breedte iets gekrompen, ongeveer 10 cm..... hihi!
Trouwens de man was super aardig en een gezellige prater, dus de tijd ging (gelukkig) snel.
Op tijd in Phoenix, auto opgehaald en om 14.00 uur (ned. tijd 21.00 uur) naar Sierra Vista gereden. Daar warm verwelkomt door Jamie, Josh, Jasper en Jade en de hond Colt. Heerlijk om iedereen weer te zien en te knuffelen.

Lekker gaan eten met z'n allen, nog een bakkie koffie gedaan en toen was de pijp echt helemaal leeg, het was inmiddels ned. tijd weer 06.00 uur 's nachts. Dus toch wel 30 uur doorgehaald.

Hans en ik naar het hotel, 5 min. rijden en helemaal van de wereld ons bed in geduikeld. Heerlijk geslapen, vanmorgen lekker lang gedoucht ( Hans heeft alweer hard gelopen, de kanjer) en een lekker Amerikaans ontbijtje gahed in het hotel!!!! Stelt geen drol voor, maar dat geeft niet, als je mijn nichtje kent, die stouwt je wel vol........

Allemaal een dikke knuffel van mij

PS. Wat wel leuk was: in het vliegtuig zit een scherm in elke acherkant van de stoel voor je, die jezelf kan bedienen en waaruit je een keuze hebt om films, video's, muziek en spelletjes te selecteren.
Dus jullie snappen het al: de digibeet in mij, was al bijna de oceaan over voordat ik alles door had, maar het is gelukt en ik heb Still Alice nog een keer gezien (het blijft janken met die film....)

  • 15 Mei 2015 - 15:19

    Wenniepennie:

    Yeah, ik kan jullie verslagen lezen! Joepie!

    Fijn dat jullie over zijn, lange reis hoor zo met dat tijdsverschil enzo.
    Nu even bijtanken na die 30 uur doorhalen!

    Leuk hè die eigen schermen in het vliegtuig.
    Hadden wij vorig jaar ook al hoor ;-) Heel makkelijk!
    Kun je zelf lekker bepalen wat je wanneer wil!

    Hier alles goed, gewoon normaal: werken, eten, slapen, zonnen, tennissen, zwemmen.
    En de meisjes vanaf maandag weer naar school.
    Vrijdag gaan we naar de camping, zin in!

    Doe iedereen de groetjes & knuffels.
    Dikke kus, heel veel liefs ook van Wilko, Maud en Noor!
    XXX mij

  • 15 Mei 2015 - 16:46

    Bomar:

    Wauw, goed begin. Knuf ons1 worden q

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 66220

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: