Laatste dagje bij de Taylors in Sierra Vista - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Laatste dagje bij de Taylors in Sierra Vista - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Laatste dagje bij de Taylors in Sierra Vista

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

18 Mei 2015 | Verenigde Staten, Phoenix

Hallo lieve mensen,

wat ben ik blij, dat ik leuke reacties zie. Ik was echt bang dat ik alleen voor mezelf zat te typen ( doe ik ook wel hoor........!!!)
Het is vandaag zondag en dit is onze laatste dag bij de familie, snif, snif, maar het was weer reuze gezellig.

Hans, Herman, Josh en James zijn vanmorgen om kwart over 6 weggereden naar een jachtterrein, ongeveer 1 uur rijden van Sierra Vista.
Hans en Herman mochten ook schieten, voor Hans een makkie, want hij was vroeger bij de politie best goed met een karabijn.
Ook nu weer een aantal keren in de roos bij een afstand van 180 m. Knap hoor. Alleen ging het ook even helemaal fout, hij vergat soms dat er een behoorlijke naslag komt van het geweer!!!
Nou dat is te zien in zijn gezicht net boven zijn wenkbrauw, bloeden als een rund....... gelukkig is het goed afgelopen: mannen............. geef ze een speeltje en het worden net weer ki......

Om 11 uur had Jamie een tafel gereserveerd en hebben we gezellig met elkaar gebruncht. En om half 3 weggereden uit Sierra Vista richting Phoenix, ingecheckt om half 7 in ons Econo Lodge Hotel en daarna een steakrestaurant opgezocht ( waren mama, Herman en Marion al vaker geweest). Mannen hadden natuurlijk trek in een heerlijk koud pilsje, ja jammer dan....... de eigenaar had zijn vergunning niet betaald, dus dag pilsje!!

Daarna bijtijds naar bed, elke avond liggen we er omstreeks 10-10.30 uur in om vervolgens ' s morgens om 6 uur klaar wakker te zijn. Iedereen is daar blij mee, alleen Hans niet, die wil uitslapen, dan hardlopen, douchen om vervolgens 10 minuten voor de breakfast-time over is, te ontbijten. Haha.

We zitten nu op het vliegveld van Phoenix om onze vlucht naar Washington te nemen via een tussenlanding en overstap in Minneapolis en zijn pas vanavond plaatselijke tijd 22.45 uur in Washington.

Dit was het weer voor nu, vanaf nu gaat het minder over familie en meer over de natuur en bezienswaardigheden. Maar alles is geweldig.
Hans gaat proberen wat foto' s te downloaden, want dat maakt het een stuk leuker, als al dit gebrabbel van mij,

liefs, Grace

  • 19 Mei 2015 - 11:35

    Anita De Ridder:

    Hoi Grace, ik volg het ook hoor ik kreeg de info via Riekie en blijf vooral doorgaan met dit verslag,is ook voor jezelf leuk als je straks weer terug bent! Genieten en groetjes van Anita

  • 19 Mei 2015 - 18:03

    Grace:

    Hoi lieve mensen

    er zijn fotoś toegevoegd, dus geniet ervan. Vanmiddag ga ik weer inloggen en maakik weer nieuwe verslagen, liefs

    Fijn de reacties te lezen, en beterschap Anita

  • 19 Mei 2015 - 19:55

    Alida Bos:

    Hoi Grace en fam., wat heerlijk om zo mee te kunnen genieten, van je verhalen en de mooie foto's. Geweldig zeg, vind het prachtig!! Lekker blijven genieten van alle mooie momenten en plekken, Grace.
    Wacht weer af voor het vervolg. Lieve groet, Alida

  • 20 Mei 2015 - 04:11

    Hans:

    Die plek heet nu Wounded Hans

  • 23 Mei 2015 - 10:18

    Noor:

    hoiii, wat is opa toch een beetje dom geweest......! het kon slecht aflopen!
    het is daar wel super mooi en ik ben wel een beetje jaloers. hier is alles goed alleen het regent nu wel. wat leuk om jamie, josh, jasper, jade en de hond te zien. jammer dat ze niet dichter bij wonen. ik mis jullie wel een beetje hoor!

    wij zijn nu op de camping en gaan zo naar Nijverdal. ik ga woensdag op kamp naar ameland en heb daar super zin in!

    ik ga van het weekend weer jullie verhaaltjes lezen!

    kusjes noor en de rest!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 66170

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: