Sierra Vista Montezuma Peak in Coronado Nat. Park - Reisverslag uit Sierra Vista, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Sierra Vista Montezuma Peak in Coronado Nat. Park - Reisverslag uit Sierra Vista, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Sierra Vista Montezuma Peak in Coronado Nat. Park

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

14 Mei 2015 | Verenigde Staten, Sierra Vista

Hallo allemaal,

bedankt voor de reacties, altijd leuk als er een berichtje achtergelaten wordt!.

Na het ontbijt richting huis van Josh en Jamie. Jamie moest vanmorgen nog werken tot ongeveer 14.00 uur. Lekker koffie gedronken in de tuin en toen had Hans bedacht dat we even de bergen in gingen om op een mooi uitkijkpunt de Mexicaanse grens te zien: dus om 12.00 uur weggereden naar Montezuma Peak in Coronado National Park. Na een klein half uurtje rijden de bergen in, waar het pad steeds smaller werd, niet meer geasfalteerd was en wij met onze auto niet mochten rijden van het verhuur bedrijf (je moet er 4x4 wheeldrive voor hebben, maar wij niet begrijpen man......) het mooiste punt bereikt van de grens van Arizona met Mexico. Een heel lang kaarsrecht hekwerk, dit is tot aan El Paso 1 rechte lijn.

Mama op een bankje gezet (had gelijk weer aanspraak aan een echtpaar uit Virginia) en wij nog wat hoger naar boven geklauterd, zo'n weids en uitgestrekt landschap met aan de horizon bergen.

's Middags met Jamie boodschappen gedaan voor de verjaardag van Jade, die we zaterdag vieren.

En gisteravond naar een Bunco-avond met Jamie, mama en ikke. Wat is dat: in ieder geval alleen voor vrouwen, dus GEEN mannen! Ik ga het niet uitleggen, want liep ook maar overal achteraan. Het is een dobbelspel, inleg 10 $ en dan heb je 3 uur plezier (of niet, ligt eraan of je wint of verliest, haha....!!!). Mama en ik hebben verloren, maar Jamie ging er met de pot vandoor, dus alles goed verdeeld.

Daarna naar huis, nog wat gedronken en lekker naar ons hotel gereden. Weer vroeg naar bed, want toch nog wel wat slaap nodig.

Liefs allemaal

• 18 Mei 2015 - 09:02

Wendy:

Leuk, de Mexicaanse grens had ik ook graag willen zien!
    Hebben wij niet gedaan, ach ja ooit.

Bongo spel....??? Klinkt heel bijzonder.
    Moet je maar eens uitleggen als je thuis bent ;-)

Leuke verjaardag van Jade gehad?
    Gezellig hoor met z'n allen!

Geniet er nog even lekker van voordat jullie naar Washington vliegen!

Dikke kus aan allemaal!