alweer 2 dagen om - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu alweer 2 dagen om - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

alweer 2 dagen om

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

25 September 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

hier zijn we weer. Nog wat lettertjes op papier/computer zetten, want het zit er nu echt bijna op.
Gisteren 2 uur in het grote meer gelegen samen met Joann. Het was heerlijk weer (nog niet zoveel vochtigheid, begint meestal als de zon doorbreekt).
Lee en Hans waren naar de schietbaan en Hans heeft echt zijn hart opgehaald.
Er werd ook door de politie geoefend en dat gaf hem toch een sentimenteel gevoel. Ook wel logisch.
Met een geweer kleiduiven schieten, ging niet echt goed. Hans had zijn bril niet bij zich en met zijn linker oog ziet hij niet al te veel, maar (ouderwets) pistool schieten ging veel beter.

's Middags zijn we naar de Budweiser Brouwerij gegaan, die in St. Louis gevestigd is en hebben we een rondleiding gehad. Heel interessant en natuurlijk voor de bierdrinkers onder ons: ook lekker, want na afloop kan je lekker bierdrinken.

Na afloop kwam Jamie naar de brouwerij en zijn we eerst nog wat gaan winkelen; mannen en vrouwen apart natuurlijk, want ik wil niet mee naar een wapenwinkel.
Om 20.00 uur afgesproken en gisteravond gezellig uit eten geweest.
Nog even bij Marchie langs (moeder van Lee voor diegene die e.e.a. nog steeds volgen) en daar de fotoalbum van het trouwen van Jamie en Josh bekenen.

Vandaag een rommeldag: lekker met Jamie zitten kletsen, auto schoongemaakt (door Hans gedaan en ik heb gekeken haha!), rommel uit de auto gehaald (en dat was wat: we hebben dat voertuig echt als ons rijdende huis gebruikt, alles lag er in en door elkaar, jullie weten wel: zoals het bij ons thuis ook is!).

Weer wat gewinkeld; we hebben nog een paar centen over en die moeten natuurlijk ook op en naar het stuk grond geweest, wat Jamie en Josh gekocht hebben en waar ze over een aantal jaren een huis op gaan bouwen.

Morgen gaan we (als het goed is!, maar je weet maar nooit) naar de botanische tuin en morgenavond is de alle familie hier voor de bbq. Leuk om iedereen weer te zien na de bruiloft van vorig jaar.

Zo dit was het weer, vandaag tel.contact gehad met Wendy en weer even bijgekletst.

Heel veel liefs en nogmaals dikke kussen voor allemaal
Hans en Grace.

  • 25 September 2005 - 06:37

    Leslie:

    Allereerst OME HANS NOG VAN HARTE GEFELICITEERD, het spijt me dat ik je niet op je verjaardag heb kunnen feliciteren. Fijn dat jullie nu bij Jamie zijn, dit vind ze absoluut helemaal geweldig. Mooi bij dat grote meer, daar kun je inderdaad lekker rond dobberen. Was het bier lekker die jullie hebben mogen proeven? Daar kun je er zeker wel twintig van op of niet dan? Met mij gaat alles goed, ik heb het druk met school. Het scheelt dat ik de weekeinden thuis blijf ik heb zo veel meer tjd om aan mijn studie te besteden. Mijn huisgenoten blijven ook hier dus ik ben niet alleen. Ik heb ze goed leren kennen, het zijn echt fantastische meiden. We eten regelmatig samen en af en toe gaan we op een zondag baantjes trekken in het zwembad 'De kwakel' hihi dat vind ik zo'n grappige naam. Mama en Anton zijn gisteren (zaterdag) nog even een paar uurtjes langsgekomen. Ik had wat lekkere hapjes klaargemaakt en we hebben nog lekker op het balkon kunnen zitten. Het weer begint al wat minder te worden maar het is toch nog rond de 20-21 graden celius. Met Cosimo gaat alles goed hij heeft me gisteren gebeld en vandaag (zondag) is het zover! Hij moet dan naar het vliegdekschip, hij klonkt heel ontspannen en rustig (ja,ja toen nog wel). Ik heb de volste vertrouwen in hem dat alles goed komt. Hij mist me en denkt erover na om eventueel tussendoor naar me toe te komen? Dat zou natuurlijk te gek zijn, maar het zit er dik in dat dit niet gaat lukken. Toch heel lief dat ondanks zijn situatie op dit moment hij aan mij denkt op die manier. Nou, ik moet zeggen dat het tijd wordt voor jullie om naar huis te komen. Ja, dat zeg ik hihi ik mis jullie wel hoor. Nou, een hele dikke zoen aan jullie. Ik zal jullie proberen te bellen vanavond, hopelijk kan ik jullie nog even spreken. Bye bye, see yá soon! xje Les

  • 25 September 2005 - 11:24

    De Buurtjes:

    hallo daar,
    wat denken jullie ervan om een keer weer thuis te komen????????
    de post stapelt zich maar op, het huis lijkt met gemak wel onbewoonbaar,men vraagt zich al af "woont hier nog iemand??", de vissen zijn zich aan het verdrinken en onze kinderen weten haast niet meer wie jullie zijn!!!!!!
    ............grapje hoor!!
    we houden het nog wel even vol...
    nog even een paar daagjes genieten en dan zien we jullie hopelijk gezond en wel terug.
    groetjes "de Koekkies"

  • 25 September 2005 - 19:26

    Willem En Beppie:

    Hi Folks,
    Jammer dat aan alles een eind komt, maar gelukkig zit aan alles ook weer een begin. Voor dit moment wensen we jullie een goede terugtocht zonder hurricanes en ander ongenoegen en zijn we zeer benieuwd of jullie erg veramerikaniseerd zijn. En de foto's natuurlijk. We zien en horen jullie graag na woensdag. Bye bye, greetings uit Kampen

  • 25 September 2005 - 19:32

    Gien:

    hallo hele familie.
    Vandaag grace joann en jamie aan de lijn gehad en lekker bijgepraat maar wil toch nog even een paar woordjes tikken.Het gaat nu opschieten nog twee dagen en dan gaan jullie op het vliegtuig en dan zien we elkaar na een lange maand weer terug.Ik heb leuke dagen gehad bij gemma en herman en prachtig weer en ze hebben veel voor mij gedaan.Het been wil nog niet erg vooruit gaan en moet woensdagmiddag weer naar de dokter.Herman en gemma zijn om 8 uur weer vertrokken naar limburg en het was vanmiddag heel gezellig bij wendy en ze verlangt ook erg naar jullie thuiskomst.Morgenmiddag ga ik de kinderen ophalen bij marian en blijf dan in haar huis tot dat ze uit haar werk komt.nu lieverds heel veel plezier nog en dikke kus en liefs voor allen.Jamie joann en lee een mooie tijd bij man en zoon,liefs gien en oma en voor josh ook veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 September 2005

Weer terug

27 September 2005

ons laatste nachtje aan het meer

25 September 2005

alweer 2 dagen om

23 September 2005

Heerlijk kalm aan doen!!!

21 September 2005

Verjaardag Hans
H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 66226

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: