Weer terug - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Weer terug - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Weer terug

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

28 September 2005 | Nederland, Wijhe

Hallo allemaal,

hier zijn we weer en nu vanuit dat vertrouwde Nederland.
We hebben een geweldige snelle reis gehad, de vlucht van St.Louis naar Philadelphia liep vlot en de reis van Philadelphia naar Nederland hebben we in 6 uur en 15 minuten gedaan.
Ongekend snel: de terugreis verloopt altijd sneller, omdat er dan gebruik gemaakt kan worden van een wind in de rug (klinkt stom, maar is echt zo!!!).

Het afscheid was natuurlijk even moeilijk, maar Jamie ging vandaag samen met Jo Ann naar Arizona en blijft daar dan zolang Josh nog in Tucson gelegerd blijft.
Lee (schoonvader van Jamie) vliegt zondag naar Tucson en dan blijven hij en Jo Ann een week bij Jamie en Josh (kan iedereen het nog volgen, ja toch).

De verrassing kwam in Nederland:
Mama, Wendy, Maud en Noor waren op het vliegveld om ons op te halen. Dat was natuurlijk een verrassing (nou ja, misschien hoopten we het wel!!!!)
Dus lieve mensen: deze pagina zal niet meer gebruikt worden.
We zijn weer thuis en sluiten dit af.
We hebben het wel erg fijn gevonden om op deze manier contact met jullie te houden en ook jullie te laten weten, wat wij allemaal hebben beleefd.

Veel liefs, Hans en Grace

NB
Wat laatste fotootjes toegevoegd van o.a het huis van JoAnn en Lee.

• 29 September 2005 - 10:10

Gemma:

Hallo die reizigers. Fijn dat jullie weer behouden terug zijn. Wij hebben gisterenavond gebeld maar dat lukte ook niet, almaar in gesprek.
    WELKOM THUIS en wij bellen weer. Liefs van ons