Verjaardag Hans - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Verjaardag Hans - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Verjaardag Hans

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

21 September 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi.

Hierbij nodig ik iedereen uit morgen op mijn verjaardagsfeestje te komen.

Jullie zijn welkom tussen 16.00 en 20.00 uur.

Het adres is bekend.

Tot de 22ste.

Hans

  • 21 September 2005 - 16:11

    Herman & Gemma:

    We kommen nu, effe spinazie eten dan ben ik er zo. Gefeliciteerd golver van me, sla maar een hole in one voor mij. Nog vele jaren in goede gezondheid, en dat wij allen nog lang getuigen mogen zijn. Veel plezier, en zusje verwen hem maar, niet te veel he? Ook kusjes van Ma.

  • 21 September 2005 - 16:54

    Willem:

    Is goed Hans, We zullen Spoorstraat 8a leeghalen en alles opzuipen.
    Proost ouwe jongen
    Willem

  • 22 September 2005 - 07:50

    Pa:

    Van harte gefeliciteerd jongen en nog vele jaren samen met je
    grace (ook gefeliciteerd)We komen een andere keer! Een hele fijne dag gewenst en veel liefs van pa en ma.

  • 22 September 2005 - 09:34

    De Buurtjes:

    Hallo Hans..enne Grace,
    Heel erg gefeliciteerd met jouw verjaardag,vier je het nog een beetje of zeg je "loat goan",nou ja we pakken wel een borrel op jouw 48ste verjaardag.
    Het buurtfeest (dat je daar nog aan denkt,Grace) was erg gezellig moet ik zeggen (hoe kan het hé zonder jullie)maar prachtig fietsweer,lekkere barbeque en veel gelachen met een lekker tappilsje erbij.
    Ik sluit af, geniet lekker en veel gezelligheid samen met jamie..Groetjes de Koekkies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 September 2005

Weer terug

27 September 2005

ons laatste nachtje aan het meer

25 September 2005

alweer 2 dagen om

23 September 2005

Heerlijk kalm aan doen!!!

21 September 2005

Verjaardag Hans
H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 66222

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: