Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Denver

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

31 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Denver

Hallo allemaal.
We zijn dan uiteindelijk in Denver beland. Dat ging best wel goed en zonder vertraging. Na een tussenstop in Philadelphia, vlogen we in 3 uur en 20 minuten door naar Denver en kwamen daar om 05.15 uur, Nederlandse tijd aan. Het tijdsverschil met Denver is 8 uur.

Toen werd het even spannend bij Hertz, waar we de auto moesten ophalen. Ze kenden ons niet. Na wat gezweet bleek dat wij geregistreerd stonden onder Rosenhuis en dat snapt zo'n stomme computer niet. Een belletje van Hertz met Nederland bracht uitkomst. En zo stapten wij in een prachtige blauwe Mazda 626 sportscar. Wauw....

Nu is het hier 10.32 uur en zijn we uitgechecked, gaan naar de AAA en rijden dan Colorado in.

Doeg!

• 31 Augustus 2005 - 18:13

Gien:

fantastish dat je zo een bericht uit amerika ontvangt.alles goed verlopen en jullie zijn op weg naar colorado.hier alles goed en veel plezier .liefs mams

• 01 September 2005 - 07:03

Herman:

Mooi dat jullie er zijn, nou lekker gaan rijden door dat mooie land in je coole-vet 626. "On the road again" lalala Veel plezier en ik zal jullie verslagen met nieuwsgierigheid volgen. Be carefull & enjoy !!!!

• 01 September 2005 - 09:36

Wendy:

Hello fooks!!!
    Kei leuke site!
    Fijn dat alles ok verloopt.
    Nu lekker gaan genieten, doe ik ook, hahahaha...
    Heel veel dikke kussen uit het zonnige Nederland van Maud, Noor en mijzelf!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 01 September 2005 - 16:03

Jamie:

Hartstikke fijn om te horen dat jullie onderweg zijn! Ik wilde jullie nog even laten weten dat als jullie besluiten om naar alle parken te gaan - dan kan je een ticket halen bij het eerste part (maakt niet uit welke) en een kaartje kopen die geldig is voor alle parken. Rij voorzichtig en bel als er iets is! Dikke kussen,
    Jamie

• 02 September 2005 - 08:36

Herman:

Heb al een dag niks gehoord van jullie, zeker geen internet cafe in de desert. Vertel ons maar gauw over jullie eerste indrukken van Colorado, NM, etc. Groetjes van ons allemaal.

• 02 September 2005 - 14:39

Wendy:

Hi fooks!

Everything ok?
    Hier prima. Gelukkig heb ik nu weekend, waar ik hard aan toe ben. Na twee hele drukke dagen werken ben ik er al weer aan toe. Ik hoop dat jullie erg genieten, lees het binnenkort wel weer.
    Heel veel liefs en dikke kussen van mij! En natuurlijk ook van Maud & Noor......