Black Canyon of Gunnisson - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Black Canyon of Gunnisson - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Black Canyon of Gunnisson

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

02 September 2005 | Verenigde Staten, Cortez

Hallo luitjes

Hier zijn we weer met een bericht. In het vorige hotel hadden we inderdaad geen pc voorhanden, maar hier weer wel.

We zijn van Denver naar Canon City gereden. Daar vindt je de hoogste brug ter wereld over een canyon. Wij hebben dat in een heuse trein dat zitten en lopen bewonderen.

Van Canon City gisteren gereden naar de Black Canyon of Gunnisson. Een schitterende route door de Rockies. We kwmen nog over een pas van 3500 meter hoogte. Het rare is, dat je dat niet in de gaten hebt. Geen gletsjers, maar wel veel bomen en dat op die hoogte. Vreemd! Je merkt het wel aan het ademen trouwens.

De Black Canyon was schitterend. Voorproefje voor de Grand Canoyn. Gigantische diepte en prachtige uitzichten.

Vandaar doorgereden via Montrose naar Cortez. Ook weer een schitterende route. En daar zijn we een Super 8 in gedoken.

Het is hier nu 9.21 uur en we staan klaar om naar de Mesa Verde te rijden. Dat is hier vlakbij en dan bedoelen we echt vlakbij (4 miles). Komende nacht blijven hier ook nog en dan gaan we door naar Monument Valley.

Dat was het weer even.

Groeten en kussen van Grace en Hans.

• 02 September 2005 - 16:09

Gien:

jullie reisverslag vanaf denver gelezen en het lijkt me allemaal prachtig.Ben blij dat ik het zo volgen kan.Is het erg warm bij jullie.Nu grace en hans geniet ervan en wees voorzichtig liefs mams.

• 03 September 2005 - 11:38

Gemma En Herman:

hartstikke mooi zeg! Geniet er maar lekker van. Jullie hebben mooi weer en niks met Katrina te maken, he? Gelukkig. Liefs van ons en tot een volgend bericht.