Hoera, hoera!! Een boottripje op het lake - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Hoera, hoera!! Een boottripje op het lake - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Hoera, hoera!! Een boottripje op het lake

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

21 September 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Er is er 1 jarig hoera, hoera
dat kun je wel zien dat is zij!!
Dat vinden we allen zo prettig ja,ja
en daarom zingen we blij.
Hiep hiep hoera!!!!

Lieve, lieve schat van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 26 jaar en zo wijs, lief en aardig. En een geweldige moeder.
Lieverd, dit is vast een nieuw jaar, waarin we hopen dat het allemaal weer vrolijker gaat worden ( en dat gaat zeker gebeuren!)
Heel veel dikke kussen van paps en mams en we bellen vanmiddag (bij jullie is het dan vanavond!)

Hallo allemaal.
hier zijn we weer, het berichtje waar ik mee ben begonnen, is natuurlijk het belangrijkste.

Vandaag een heerlijke luie dag gehad, lekker ontbeten en daarna wilden we gaan lopen; nou nee dus. Gisteravond is er enorm noodweer geweest en het was zo verschrikkelijk vochtig, dat ik het toch niet zo prettig vond om te wandelen.
Dan kan je beter met 40C door Las Vegas lopen (is niet zo erg).
Dus wilden we naar het strand, even wat broodjes en drinken gekocht en op naar het strand. Gezellig joh, we waren de enige.
Geen hond (mochten ook niet op het strand) te bekennen.
Ja en aangezien we nu al heeeeeeeeeel lang met elkaar optrekken, is de gespreksstof ook niet meer zo interessant, haha.
Dit was het dus niet helemaal, dan maar een eindje met de auto het meer rond.
(We missen het autorijden en weten anders niet wat we moeten doen: als er geen bijzonderheden zijn, raken we van slag).

Nou op een mooi uitkijkplekje (daar is het weer een vieuwpoint), is Hans naar het meer gelopen en heeft een boot gehuurd.
Dat was het natuurlijk: want waar kan je beter zijn dan op en in het water.
Geweldig lekker een paar uur rond gevaren en gezwommen; heerlijk hoor.
Het is hier nog altijd 25 a 28 graden, dus echt lekker.
Morgen gaan we naar Jamie en dan gaan we uitrusten!.

Oh ja Beppie en Willem, natuurlijk willen we jullie het sleurgevoel (leuk gevonden trouwens) even inpeperen.
Maar we zijn blij dat het niet voor iedereen geldt hoor.
Nou liefs aan allemaal en tot schrijfs weer.

Doei.
Hans en Grace

• 21 September 2005 - 08:28

Pa:

hier ben ik ook weer.Een paar dagen een bericht gemist.Om te beginnen de jarigen.Wendy gefeliciteerd en dan voor m,orgen natuurlijk Hans!48 jaar.je wordt al oud man!~Waar je het viert en hoe horen we nog wel.Maak er maar een fijne dag van.HGier gaat alles naar wens zo ver dat mogelijk is.Ma is naar Joseph en ik dus aan het klungelen.Misschien gaan we het weekend naar Wendy of komt ze hier.We zien wel.Wanneer jullie terug zijn gaan we denk je verjaardag nog wel vieren.Dat was het dan.Hele prettige dagen verder.Groetjes en liefs van pa en ma.

• 21 September 2005 - 10:29

Gemma En Ma:

Hallo die globetrotters. Wat voor bomen heb je niet gezien?? Zeker van de secoja's, die zie je ook zo gemakkelijk over het hoofd. Maar verder geen bijzonderheden of zitten er ergens deuken in dwz in de auto of in de koffers misschien? Nee, dat hopen wij niet. Leuk die boottocht, dat is precies het goei om te doen als het zo warm is en broeierig dat je het zweet langs je lijf loopt. Gefeliciteerd beiden met Wendy. 26 lentes alweer. Wat gaat dat snel. We bellen vanavond naar har. Ook gisterenavond Tante Anne gebeld die werd 82 en mijn Ome Cor 85 afgelopen manndag. Je ziet allesmaal achter elkaar. Nu is Hans de hekkensluiter van het rijtje. HANS, nu feliciteren wij jou namens Ma, Herman en mijzelf alvast want we weten niet of jullie meteen aan de computer gaan hangen als jullie bij Jamie of Lee en JoAnn zijn. Van harte en nog heel veel jaartjes gewenst maar dat komt wel goed. Nu hoor je er weer bij, haha - 48 jaar!!
    Lief van ons en dikke kus

• 21 September 2005 - 20:16

Wen:

Hi!!
    Ja, alweer 26 en op naar de 30!! Hier alles goed!! Van 't weekend mijn verjaardag uitbundig gevierd (thuis, ja jullie lezen het goed, ik word vast nog weleens een huismus). Vandaag ook nog wel wat aanloop gehad. Van 't weekend komen, opa & oma deventer, herman, gemma en oma en gerard en thea ook nog even, dus mag niet klagen (al doe ik dat af en toe natuurlijk wel)! Ik mis jullie wel hoor en ben best wel een beetje jaloers. Maarrr tegen de tijd dat ik ACHTENVEERTIG wordt zit ik ook vast met mijnluie .... op 1 of ander mooi strand in the USA of iets vergelijkbaars, haha! Papa, als het uitkomt kom ik morgen even een borrel halen!!! Nou lieverds, tot volgende week en nog heel veel plezier!!! Heel veel liefs van jullie kleine meisje en van de kleine meisjes! Dikke kus ut Wieje!!