van Mariposa naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu van Mariposa naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

van Mariposa naar San Francisco

Door: Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Maandag 22 oktober.

Hallo lieve mensen,

Helaas het is ook geen Santa Cruz geworden, maar gewoon San Fransisco.
Het regende vanmorgen en het was behoorlijk koud geworden, dus toen hebben we maar besloten om rechtstreeks naar SF te gaan. We wilden eigenlijk vanaf Santa Cruz weer een stuk van de Hwy 1 rijden, het is zo mooi langs de Pacific. Maar met regen is het natuurlijk minder en we moesten er 2 uur voor omrijden.
We waren echter goed een uurtje onderweg en ja hoor: daar was het zonnetje weer!
In SF zijn we ten noorden van de Golden Gate Bridge in Corta Madera beland en hebben de koffers in de hotelkamer gegooid om vervolgens toch nog een gedeelte van de HWY 1 te rijden.
Een schitterend kijk-uit punt was de John Muir Overlook en vandaaruit zijn we verder naar het noorden gereden om een lagune te zien.
Lekker gegeten in een restaurant naast ons hotel en morgen de Golden Gate Bridge oversteken en de stad onveilig maken. We hebben nog heel wat op het programma staan en we moeten ook nog op zoek naar die nieuwe r..koffer!.
Trouwens het regent nu weer pijpestelen en het is weer koud, we zien morgen wel weer.
We hebben vanavond al 2 grote winkelcentra opgezocht.............. nou dat was niet voor onze portemonnee bestemd! Oh nee, ik moet het anders zeggen: wij geven geen $400,- uit aan een koffer met een merkie!!!!!!

Veel liefs en tot morgen, Grace

• 23 Oktober 2012 - 07:22

Marion:

Mooie foto's jongens jammer dat het weer iets minder was,maar aan de andere kant moet je het maar zien als voorbereiding voor je thuis komst.

• 24 Oktober 2012 - 15:15

Herman En Marion:

Jammer dat jullie Lake Tahoe niet hebben aangedaan, had Hans misschien nog kunnen skieen. Mooie foto's alleen jammer dat het weer een beetje roet in het eten gooit. Al klaar voor de terugreis? Oh nee, er moet nog gekofferd worden....

• 26 Oktober 2012 - 14:38

Jok De Beer:

wat vind ik dat flauw,wat maakt zo'n koffertje nou uit op zo'n reis.ha,ha,ha.
    goede vlucht naar huis.groeten van de beren uit Leiderdorp