Mesa Verde - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Mesa Verde - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Mesa Verde

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

03 September 2005 | Verenigde Staten, Cortez

Hallo lieve allemaal,
wat is het hier geweldig mooi. Gisteren naar de Mesa Verde geweest. Ook weer zo'n natuurgebied dat schitterend is; en dan die "grotwoningen van de Pueblosindianen". (zie foto) Geweldig. Het was trouwens wel een verschrikkelijke klim en afdaling naar deze woningen, vooral de Balcony House. Houten ladders, geplaatst steil tegen rotsen aan en dan nog door een tunnel waar mijn billen zowat klem kwamen te zitten. En dat voor iemand met hoogte- en engtevrees. Het is gelukt!!!
Er was ook nog een bosbrand ontstaan in de Mesa Verde, alleen was het niet bedreigend voor ons. We hebben gedeeltes gezien waar in 2003 een enorme brand is geweest, de grassen en lage struiken groeien wel weer, maar voordat de bomen gaan groeien zijn ze 10 jaar verder.

Vandaag gaan we naar Monument Valley en van daaruit naar Tuba City ( hebben we voor zekerheid een hotel Quality Inn geboekt, want het is een lang weekend voor de amerikanen).
Dus het zal wel weer mooi worden. In die paar dagen zoveel gezien, dat mijn hoofd vol dreigt te worden.

Nou dit is het weer, laat vooral wat van jullie zelf horen en hoe het met jullie gaat, want dat vinden we ook belangrijk hoor.
Wij gaan weer verder met genieten.

NB 1.
Er werd gevraagd naar het weer hier. Het weer is hier goed. Zo tussen de 25 en 30 graden. Volop airco dus.

NB 2.
Wendy. Wil je opa 's bellen en vragen of hij het allemaal snapt op onze site?

Liefs en heel veel kussen voor iedereen.

  • 03 September 2005 - 18:47

    Leslie:

    WOW, jullie hebben het mooi en goed naar jullie zin, als iemand het verdient zijn jullie het wel! Heel veel plezier en jullie hebben een te gekke site zeg. Nou, dikke kus en ik blijf jullie volgend. Dikke kus

  • 03 September 2005 - 18:57

    Gien:

    Wat heerlijk om zo jullie reis te volgen.Wat zijn de fotos mooi ik wordt er jaloers op om dat ook allemaal te zien haha.het weer is ook mooi en lekker een auto met airco.Met mijn been gaat het langzaam vooruit en dinsdag weer naar de dokter.maak je over mij geen zorgen geniet van je vacantie.wendy is vandaag nog even langs geweest en maakt het goed.herman belde net en ook daar prima.Vanmiddag naar de langstraat geweest sander kwam me ophalen met de kinderen en die wilde naar de kermis.Nu kinders geniet er heerlijk van en ik verlangend uit naar de volgende verslagen.veel kusjes mams.

  • 03 September 2005 - 21:27

    Herman En Gemma:

    Schitterend dat jullie het naar de zin hebben, en zo'n lekker temperatuurtje. Alles goed hier, ook met mama. Ze heeft nog wel pijn maar minder dan eerst. Ze is een taaie, dus geen zorgen. De 16de haalt Gemma haar op en komt ze hier naartoe. Geniet lekker van het mooie Amerika, Monument Valley zal je liften, zo'n groot immens ruimtelijk landschap, ongeevenaard op deze aardkloot. Geniet samen lekker. Kusjes van ons, en Hans sla een balletje van mij de Valley in.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cortez

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 September 2005

Weer terug

27 September 2005

ons laatste nachtje aan het meer

25 September 2005

alweer 2 dagen om

23 September 2005

Heerlijk kalm aan doen!!!

21 September 2005

Verjaardag Hans
H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 66239

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: