Een rustig dagje......... - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Een rustig dagje......... - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Een rustig dagje.........

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

08 September 2005 | Verenigde Staten, Hurricane

Hallo lieve allemaal,

weer veel reacties op onze site (zelfs van die Maarten!!!). Dat is echt leuk hoor, als je hier bent en je leest de verhalen van jullie thuis. Je ziet, dit dagboek werkt naar 2 kanten.

Vandaag hadden we een rustdag gepland, want het is toch wel allemaal erg veel hoor.
Vanochtend lekker relaxed ontbeten en daarna (eindelijk)postzegels op de kaarten gedaan en deze gepost.
Tot zover nog erg rustig en lekker relaxed.

Toch maar besloten om naar Zion National Park te gaan, want anders heb je geen rust, want je denkt dan steeds: Oooo, wat had ik een heleboel dingen kunnen zien!!!

In het park de auto geparkeerd en verder met de shuttle bus (was ook bij de Grand Canyon, omdat de wegen anders overvol worden).
Wij zijn naar het uiterste deel van de canyon gegaan en zijn daar begonnen aan een wandelroute: de River Walk Trail, niet zo ver ongeveer 2 km. Echter aan het eind gekomen, konden we nog de Narrows wandeling doen. Dat is een wandeling door het (wild) stromende water nog verder de kloof in. We zijn een eind gekomen: het water kwam ons tot de nek.
Zien jullie het voor je, Hans met de camera boven zijn hoofd. Op dat moment hebben we besloten terug te gaan waden door het water.

Maar het was een ervaring geweldig. Ook voor dit park geldt weer: met geen pen te beschrijven.
Morgen gaan we nog een wandeling doen.
Jullie zien: we hebben onze RUSTDAG goed besteed.
Morgen willen we het droog houden, want dan gaan we door naar Bryce National Park.

Het weer is hier nog steeds geweldig; temperaturen van rond de 100 F. (is ongeveer 40 C.). Vandaar dat het best lekker was door het water te sjouwen.

Nou, lieve mensen voor iedereen een dikke kus (althans degene die gekust willen worden! en dat zijn er velen, ha!!)

Liefs en groetjes van Hans en Grace

NB

Deze keer twee foto's erbij. De ene is van de Narrows, waar we doorheen gewaad zijn.

• 08 September 2005 - 19:03

Gien:

vandaag jullie rustige dagje bekeken.Dat was evengoed mooi en een paar prachtige foto!s erbij wat is de natuur daar prachtig.Verder gaat alles zijn gangetje hier.veel liefs en kus mams.