Zion / Red Canyon / Bryce Canyon - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Zion / Red Canyon / Bryce Canyon - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Zion / Red Canyon / Bryce Canyon

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

08 September 2005 | Verenigde Staten, Tropic

Hallo lui,


Zoals jullie al zien aan de titel, geen rustig dagje meer.

Na het ontbijt in de Super 8 motel, weggereden naar Zion nat. park. Daar hebben we een non-toeristische weg genomen van pak 'm beet heen en terug 80 kilometer. Fantastisch mooi en dus zonder toeristen. Vooral Lava point bood een prachtig uitzicht over Zion.

Vervolgens reden we via een andere kant het park weer in en toen was het op weg naar Bryce Canyon. Eerst echter nog een prachtig surrealistisch deel van Zion gezien.

Onderweg naar Bryce kwamen we plots door Red Canyon, die kleur hadden we nog niet gehad. Ook weer prachtig.

Bij Bryce Canyon in het plaatsje Tropic (het oudste mormonen plaatsje) geboekt in een motel. Eerst gegeten en toen het Bryce Canyon park in. We wilden met zonsondergang op Bryce view point zijn. Dat lukte en het was, geloff het of niet, wwer geweldig. We dachten dat we alles al gezien hadden, maar dit was wederom speciaal.

Nu gaan we naar ons motelletje en morgen weer back naar Bryce om eens aardig de pas erin te zetten door de eveneens surrealistisch rotsformaties

Groetjes maar weer van

Hans en Grace.

  • 09 September 2005 - 07:30

    Wendy:

    Hi! Fijn dat jullie het zo lekker hebben. Lijkt mij ook wel mooi al die verschillende canyons.. Voorlopig moet ik het ff met een zonnetje doen wat naturrlijk ook niet verkeerd. Vandaag is de laatste zonnige dag.. Heb dit weekend fam halin weekend maar ik denk niet dat ik ga. Heb de hele week en afgelopen weekend gewerkt en moet volgende week ma, di, wo en do ook nog. Vrijdag ben ik gelukkig vrij. Dus eigenlijk wil ik van t weekend lekker thuis zijn en vanavond geen 2 1/2 uur moeten rijden.... Verder gaat alles ok hier. Mis je jullie wel een beetje hoor! Het is wel uit te houden hoor! Nog 20 dagen..
    Tot gauw weer, dikke kus van mij, maud en noor.
    By the way, met de meiden gaat alles ook heel goed, geen bijzonderheden verder..xxxxxxxxxxxxx

  • 09 September 2005 - 10:13

    Herman & Gemma:

    Hallo luidjes, wat een schitterend landschap krijgen jullie te zien tijdens je reis. De foto's zijn geweldig, staat Hans in dat meer? Wij gaan het weekend naar Sauerland, zo'n Hotelwaarde check, die we nog voor 1 Okt. moesten gebruiken. Da's niet gek, he? Het is hier nog steeds lekker weer, alhoewel de temperatuur nu wat lager zou worden, 23-25C, en zo nu en dan een bui. Voor de rest gaat alles goed hier, mama moet vanmiddag(vrijdag) naar de dokter voor haar been. Ze heeft nu minder pijn en is daardoor opgewekter, maar het wil nog niet dicht. Gemma haalt haar volgende week vrijdag op, dan blijft ze voorlopig bij ons. Nou luidjes, ik ga wat goed in mijn tas gooien en mijn tandenborstel en dan is het "On the Road Again" Groetjes en kusjes van ons tweetjes voor jullie tweetjes. Doei.
    Hallo Hans en Grace,
    Hier Gemma nog even: Hele week heel druk geweest met vrijwilligerswerk, orientatie eigen bedrijf, tuinen bekijken, schoolorientatieavond solliciteren, arbeidsburo, papieren en the usual household stuff en bowling stuff en 20 kilo druiven verwerkt tot jam en sap en en en en en en,nu ben ik murv en kan trouwens geen druif meer zien ha ha.
    Sorry dat ik jullie site de hele week niet heb gezien, maar dat doe ik nu. Geniet er maar heerlijk van dat gaan wij dit weekend ook doen! Wat ik aan foto's heb gezien was praaaachtig!!! Ook groeten aaniedereen (wanner gingen jullie ook alweer naar jamie?) Dikke kus en veel groetjes aan jullie beiden van ons.

  • 09 September 2005 - 10:45

    Willem En Beppie:

    Hallo Amerikagangsters,
    Wij zijn inmiddels een paar dagen terug uit Toscane, waar het ook heel mooi en veel te zien en mooi weer en goed fietsen en lekker eten en drinken.
    Nog een paar dagen rustig aan en maandag weer geld verdienen. Paulien is inmiddels twee weken aan de gang in Amsterdam en Haarlem en loopt daarvan twee dagen stage bij Annelies op school. Zo heb je nog wat aan de familie! En Maarten heeft zelf gereageerd hebben we gezien. We hopen dat jullie niet overspannen raken van al het moois dat je ziet; geniet ervan. See you and kisses, Willem en Beppie

  • 09 September 2005 - 14:24

    Jamie:

    Hallo daar! Helemaal fantastisch - ik heb net de laatste 3 dagen even bijgelezen... ik kan niet wachten om die richting uit te rijden! Ik heb een apartementje gevonden waar ik in kan aan het einde van de maand. Ik stop hier op 23 September met werken want dan kan ik nog lekker wat tijd met jullie besteden. Wat werk betreft zijn ze hier nogal langzaam dus ik zie het wel. Als ik hier niet door kan werken vindt ik daar vast wel iets. Zolang ik maar weer bij mijn ventje kan zijn...
    Ik kan niet wachten om al jullie foto's te zien - ga ik een lijstje maken van waar ik naartoe wil. Nou luitjes, hele dikke kussen! Ook groetjes van Josh - daar is het 114 graden F...
    Jamie

  • 09 September 2005 - 19:31

    Gien:

    lieve kinders,
    Het verslag weer gelezen en dat was geen rustdag wat jullie van plan waren maar wat is het allemaal mooi.Ik ben vandaag naar de dokter geweest en weer ander spul voor mijn been.Er groeit wild vlees in maar hij vond het niet nodig dat ik door verwezen werd maar ik houdt het wel goed in de gaten.Heb niet zoveel pijn meer en iedere dag komt de zuster.Morgen komt wendy koffie drinken en leslie komt ook dus dat is gezellig.Grace en hans nog heel veel mooie tochten en heel veel liefs en kus mams.

  • 09 September 2005 - 22:14

    Wendy:

    Zat nog ff lekker aan een biertje en bedacht me ineens dat ik nog ff een mailtje ging sturen. Alles goed daar? Hier wel. Op mijn werk is het achterlijk druk en besef nu wel dat fulltime werken, voor mij in deze situatie, niet haalbaar is. Met Maud en Noor gaat het ook goed, Maud is weer lekker naar de peuterspeelzaal geweest en Noor begint echt steeds meer te kletsen. SUPER! Van hun geniet ik echt elk moment dat ik vrij ben. Sander gaat volgende week op kamp, 5 dagen, als het aan mij ligt mag hij het hele jaar wegblijven. Ik zie nu pas in dat het echt een hele grote egoïst is. En inderdaad; ach, what the hack, wendy regelt het toch wel!!!! Ja familie, raar maar waar (haha).. Maar nu genoeg over irritante egoïstische exen. Verder gaat ie lekker met me. Ik ben erg blij en elke dag heb ik erweer zin in. Het is hier nog lekker weer dus daar rober ik lekker van te genieten. 's Avonds nog ff lekker op de fiets, morgenochtend nog ff koffie drinken bij oma. Daar kom ik gewoon echt anders niet aan toe. Ik hoop dat jullie nog lekker gaan genieten de komende tijd, dat hebben jullie verdient! Ook hoop ik dat de tijd vliegt en jullie gauw weer thuis zijn want ik mis jullie wel. De volgende keer als jullie een maand op vakantie gaan, hou er dan rekning mee dat de kids en ik meegaan. Love you a lot! Ga nog ff 1 biertje drinken en dan naar bed. Het is inmiddels alweer over 12 en dat is echt het limiet op vrijdag! Pas goed op elkaar en tot snel, heel veel dikke kussen uit Wijhe. DE PAREL AAN DE IJSSEL, hoe kan ghet ook anders met Maud, Noor en mijzelf (haha)..Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tropic

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 September 2005

Weer terug

27 September 2005

ons laatste nachtje aan het meer

25 September 2005

alweer 2 dagen om

23 September 2005

Heerlijk kalm aan doen!!!

21 September 2005

Verjaardag Hans
H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 66229

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: