Bryce Canyon - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

10 September 2005 | Verenigde Staten, Torrey

Hallo hier Amerika.

Het was een heel verhaal wat we van jullie moesten lezen. We zitten in een internetcafe en ik denk dat we nu aan een kwartier niet genoeg hebben. Maar goed daar gaan we.

Eerst even het weerpraatje. We hebben te maken met thunderstorms. Waaien joj, dat wil je niet weten. Maar goed dat was 's avonds en nu is het weer het mooiste weer van de wereld. De 40 graden is er intussen wel af. Maar 25 graden is ook goed. Die thunderstorms betekenen het begin van de falls. (herfst).

Waar waren we gisteren. Bryce Canyon. Dat is toch wel een wonderschoon buitengewoon mooie canyon. Ik zou zeggen zie de plaatjes. Weer geen woorden voor. Ik zelf heb wel een kleine zonnesteek opgelopen in die canyon. Petje niet op. Stom stom stom.

Van Bryce zijn we doorgereden naar de Capitol Reef. In het plaatsje Torrey (zoek maar eens op op de kaart, succes) neergestreken in Wonderland Inn. Mooi motel met super kingsize bed.

Onderweg er naartoe kwamen we nog door Escelante staircase national park. Een echte wilderness (de laatste van Amerika) waar echt niemand woont, zo ruig. Poe..rachtig.

En vandaag gaan we Capitol Reef in. Weer een parkje ter grootte van half Nederland. Dat Utah waar we nu in zitten kunnen ze beter allemaal national park van maken.

NB. Waar we nu zitten woont nog geen mens per vierkante mijl.

Voor mij was dit het even. Nu komt Grace.

Hallo lieve schatten

Blij te horen dat het zo goed met jou en de meiden gaat, Wendy. We zijn daar echt blij om. Ik denk dat we er goed aan doen om het over het andere maar niet te veel meer te hebben, we zijn blij dat jij (en wij) er vrede mee hebben.
Ik denk dat het verstandig is als je niet dat hele eind naar Zeeland moet, je hebt de hele week gewerkt en volgende week moet je ook nog.
Neem maar lekker het weekend vrij af.
Van oma begrepen dat Leslie ook komt, ook gezellig voor haar.

Meisje, we missen jou ook hoor en natuurlijk Maud en Noor ook. Internetten is leuk, maar ik ga van de week een kaart voor de telefoon kopen en jullie even bellen. Dan hoor ik die stemmetjes weer even.
Heel veel liefs en dikke kussen voor jullie

En mams hou je taai he, we zijn blij dat je minder pijn hebt, maar het zou beter zijn, als je been dicht ging. Dikke, dikke kus

En natuurlijk voor allemaal dikke kussen en Jamie, we bellen jou ook nog even om te laten weten wanneer we bij jullie zijn.
We denken ongeveer met Hans' zijn verjaardag, dus 22 september.

Heel veel liefs voor allemaal, en allemaal dikke kussen.
Hans en Grace

  • 11 September 2005 - 10:23

    Gien:

    hallo amerikaan gangers alles is prima met jullie heb ik gelezen en alles blijft mooi wat jullie zien.Ook hadden jullie een thunderstorm gehad en was het nu koeler.Hans is de zonnesteek over ik hoop van wel.Gistermorgen is wendy geweest met de kids en om half 12 kwam leslie en dat was gezellig.Om half zeven is ze weer vertrokken want had veel te leren.Verder alles goed hier en veel liefs en kus mams.

  • 11 September 2005 - 18:04

    Jamie:

    Hello there - just showing Lee and Jo Ann your site so they can post a message too. Glad to read you are having a great time - the pics are beautiful! Talk to you soon!
    J

  • 12 September 2005 - 06:57

    Wen:

    Hello!
    Zit weer op het werk en ik dacht goh, ik ga eerst ff email checken. En dan moet je gewoon weer even reageren he? Alles ok hier verder. Bob en Margriet hadden ook nog geprobeerd om jullie smsjes te sturen, ik hoop dat dat gelukt is. Nou, we komen steeds meer in de richting van mijn (en pappa's) verjaardag... Gezellig! Ik geef zaterdag een klein feestje met vrienden en de 23ste hou ik het 's middags nog een keer voor de opa's en oma's enzo.

    Nou ga weer even eat doen. Tot gauw, dikke kus uit Zwolle dit keer.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Torrey

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 September 2005

Weer terug

27 September 2005

ons laatste nachtje aan het meer

25 September 2005

alweer 2 dagen om

23 September 2005

Heerlijk kalm aan doen!!!

21 September 2005

Verjaardag Hans
H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 66236

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: