Dagje beach, Sandra/Suzan en fam. en Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Dagje beach, Sandra/Suzan en fam. en Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Dagje beach, Sandra/Suzan en fam. en Auckland

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

20 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Even een nieuw berichtje. Gisteren aangekomen in Auckland en betrekkelijk simpel het hotel gevonden (dankzij Hans, die geweldig kan kaart lezen en dat is geen grapje).Ik heb het 1x gedaan en we verdwaalden gelijk, zaten op een weg die ik nooit gezien had, dus vanaf dat moment doen we: Hans leest kaart en Grace rijdt. Werkt voortreffelijk.
Ingecheckt en gelijk richting huis van Suzan en Henry gereden. Ze waren er nog niet, dus lekker naar het strand gegaan.
Om 5 uur teruggegaan en een heel gezellige avond gehad, oude herinneringen opgehaald van heeeeel lang geleden ( ja we worden echt oud).
Om 22.00 uur terug naar het hotel. We konden niet dezelfde kamer houden (handig hoor en dan doe je een boeking op 30 december 2009, om juist dit te voorkomen!), dus moesten weer verkassen. Daarna de auto ingeleverd en nu gaan we zo Auckland wat verkennen.
Auckland ligt midden in het water, heeft overal inhammen naar de oceaan toe aan beide zijden en heeft veel hoogteverschil. Leuke stad.

Heerlijk weer om de reacties te lezen en bedankt allemaal.
Alleen Jos, welke Annie bedoel je nou precies, volgens ons heb je wat uit te leggen.
Goed lieve mensen, dit is waarschijnlijk niet het laatste verslagje, want als ik me verveel, ga ik typen (ja hoor, ik zie de slimmerds al denken: Zoooo, dan heeft ze zich knap veel verveeld...)

Liefs van Hans en mij

• 20 Februari 2010 - 09:42

Sandra/suzan:

Hans en Grace,
    Wij hebben ontzettend genoten van jullie bezoek, nog wat geleerd van Auckland en heel erg veel bedankt voor de oer gezellige dag!!!
    Liefs van Sammetje en Sannetje.xx

• 20 Februari 2010 - 11:29

Herman:

Nou dat zullen wel mooie herinneringen zijn geweest, inderdaad de jaren gaan snel. Goede vlucht naar Nederland, breng de warmte mee svp.
    Groetjes en X Herman

• 20 Februari 2010 - 12:40

Willem:

zoals altijd na een mooie vakantie: dat nemen ze je niet meer af. Bedankt voor de reisverslagen en de leuke foto's. Goede reis terug.
    groeten van beppie en willem

• 20 Februari 2010 - 19:26

Aukje & Annette:

Grace en Hans we wensen jullie een goede terugreis en een gezond weerzien in het winterse nederland.

groetjes A&A

• 20 Februari 2010 - 20:12

Pa:

et is een prachtige vakantie grweest.eengoede terugreis en behouden thuiskomst,daarna hoop ik jullie spoedig te horen en te zien.Tot dan!

• 21 Februari 2010 - 09:01

Wendy:

Hee hallo,

Inmiddels zullen jullie wel in Tokyo zitten en hebben jullie Nieuw-Zeeland definitief verlaten....
    Over ongeveer 33 uurtjes zien we elkaar weer!
    Nou, goede reis & tot starks!
    Liefs,
    Wendy, Wilko, Maud en Noor.