Van Narita terug naar huis 22 febr. - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Van Narita terug naar huis 22 febr. - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Van Narita terug naar huis 22 febr.

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

25 Februari 2010 | Nederland, Wijhe

Ja dit is het laatste verslag en als ik dit type, zijn we ook alweer een aantal dagen thuis. Met het heel koud hebben, Sven Kramer die een drama beleeft en een geweldige jet-lag. Echt om 5 uur 's middags gaat het licht uit, zijn we in sluimertoestand aanwezig en als we dan om 23.00 uur naar bed gaan, zijn we om 03.00 uur klaarwakker. Na 3 nachten wordt het iets beter: vanmorgen was het zowaar half 8, joepie.

De terugreis is prima verlopen. Na een bezoek aan de tempel, nog even de berichtjes gelezen, laatste spulletjes gepakt en daarna uitgecheckt uit de hotelkamer. We hadden tot 11 uur de tijd en om 11.30 uur zou de shuttlebus naar het vliegveld vertrekken, dus alles liep gesmeerd.
Bij het vliegveld aangekomen, werden we door een Japanse stewardess, die Engels????? met een Japans accent sprak, begeleid. Het was een beetje raden wat ze zij, maar in 1 dag Japan leer je om overal bevestigend op te reageren, dus ja knikken en wat voorover buigen en alles komt goed. Wat zij ons duidelijk probeerde te maken: we konden voor een kleine! bijbetaling business-class reizen. Nou, ik was gelijk voor, dus heb ik mijn credit-card getrokken (Hans vond het toen ook goed...ha) en wat hebben wij heerlijk luxe teruggereisd. Stoelen waar je zowat een bed van kan maken, dat is het wel.

Trouwens nog even een leuke anecdote: de wc's zijn zo laag in Japan, dat je zowat met je oren tussen je knieen zit. Op Narito moest ik natuurlijk ook nog even, dus zo gezegd, zo gedaan. Er ligt echter wat toiletpapier in het toilet, dus trek ik door en ga zitten. Ja en als je doortrekt, begint zo'n stom apparaat de bril weer schoon te maken, dus broek op de schoenen en wachten.......En weer zitten, heerlijk: een verwarmde bril, ik zou bijna het vliegtuig missen.

Om 18.00 uur al geland, de koffers lagen al op de band ( heeft vast ook met business-class te maken, want dit hebben we nog nooit meegemaakt) en daar stonden Maud en Noor, die zoals ze zelf zeiden met de trein gekomen waren, want mama en oma hadden geen zin om ons op te halen....Leuk he, ja en dan is het ook weer goed om thuis te zijn ( alhoewel....??)

We kunnen terugkijken op een geweldige vakantie, waarin we heel veel gezien, beleefd en ervaren hebben.
We hebben jullie hiervan deelgenoot gemaakt en genoten van jullie reacties, bedankt daarvoor, we waren er erg blij mee.

Hans, ik ben (weer) blij, dat ik met je mee mocht. Het was een heerlijke vakantie, dankjewel, en ik houd nog steeds van je (ook na de vakantie).

Heel veel liefs van ons en tot de volgende vakantie.
Hans en Grace

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

H.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 66252

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 11 Juni 2015

Rondje Amerika en Canada

28 September 2012 - 25 Oktober 2012

America, here we come again

18 Januari 2010 - 22 Februari 2010

Nieuw Zeeland

30 Augustus 2005 - 28 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: