Daggie Auckland en daggie Narita (Japan). 21 en 22 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Daggie Auckland en daggie Narita (Japan). 21 en 22 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Daggie Auckland en daggie Narita (Japan). 21 en 22

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

22 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Daggie Auckland en daggie Narita (Japan). 21 en 22 februari

Als jullie de titel lezen, weten jullie direct dat dit van Hans is, zoals hij schrijft....
Gistermorgen bijtijds op en toen zijn we gelijk de huurauto in gaan leveren, we wilden niet wachten tot de avond, want dan zouden we aan tijd gebonden zijn en dat wilden we zeker niet.Suzan (voorheen Sandra....of eigenlijk Sandra Suzanne) en haar dochter Samantha kwamen ons ophalen en toen zijn we naar Mission Bay gereden. Heerlijk op het gras bij het strand gezeten en sandwiches gegeten. Het was heerlijk warm.

Daarna naar Parnell gereden, een wijk in Auckland met leuke winkeltjes en vandaar weer door naar de Sky Tower ( het hoogste gebouw in de stad). Natuurlijk een schitterend uitzicht en zoals jullie zien, ligt Auckland helemaal in het water.
Een hapje gegeten bij de pizzeria en helaas was het toen tijd om afscheid te nemen.
Suzan, jij ook bedankt en we komen terug om onze gesprekken te vervolgen, liefs van Hans en mij.

Vanmorgen vroeg uit bed, de taxi zou om 6 uur voor het hotel staan, dus om 5 uur er uit, douchen, kop koffie en weg. Bij Suzan hadden we alle koffers al op de weegschaal gehad en gelukkig hebben we veel ballast weggedaan, waardoor het gewicht binnen een redelijke marge bleef.
Ingecheckt en nog wat rondgebanjerd (andere vorm van rondhangen). We hadden goede zitplaatsen in het vliegtuig met veel beenruimte, gelukkig.
Vanmiddag om 16.00 uur pl. tijd waren we op Narita Airport en vandaar naar ons Mercure Hotel.Hapje gegeten en nu op tijd naar bed.
We willen morgenochtend vroeg op om de Shinshoji Tempel te bezichtigen, die in Narita staat. Ongeveer een half uurtje lopen van ons hotel vandaan.

Trouwens het is hier 8 graden (wat een kou!!), dus we wennen al langzaam aan de temperatuur van Nederland.

Nog even een weetje: op het zuidereiland hebben we 3500 km. gereden ( het eiland is 1000 km. lang_en op het noordereiland ongeveer 1500 km.

Maandag 22 de laatste dag

Vanmorgen vroeg op gestaan, ontbeten en op weg naar de Shinshoji tempel. Nou dat was een leuke wandeltocht door het centrum van Narita waar het vol stond met winkeltjes. De tempel was iets meer dan dat, een giga complex. Wel mooi en nog lekker rustig. Het was immeers maandagochtend vroeg. Nu vertrekken we met de shuttle naar het vliegveld en komen eraan.

Lieve mensen, bedankt weer voor de gezellige berichtjes en natuurlijk zijn we van plan om goed thuis te komen, maar meestal ligt het bij een vliegreis in handen van een ander.....

• 22 Februari 2010 - 06:48

JTs:

Was een schitterende vakantie, al was het alleen om van verre te bewonderen! We kunnen niet wachten jullie dit weekend te zien. Hier alles goed, nog 2 dagen tot verhuizing... dikke kus!
    Jamie