Foto's kwijt - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Foto's kwijt - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Foto's kwijt

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

14 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Grace schreef over de awesum happening in de rapids jetboat. Daar hadden we ook een foto cd van gekocht, maar... er stond niets op. De techniek staat voor niets en middels email en telefoon hebben we met het bedrijf de foto's gekregen. Een aantal ervan willen we jullie niet onthouden en staan bij dit reisverslag.

Zoals je ziet zitten we intussen in Coromondal. Ik ga er niets over schrijven, want schrijven, dat wteen jullie intussen, dat doet Grace...en goed.

Dus tot een andere keer.

Hans

• 15 Februari 2010 - 09:05

Wendy:

He stoertjes!!!

Cool of niet dan?
    Ziet er wel weer lekker spectaculair uit hoor!

Mam, je moet vaker naar Nieuw Zeeland gaan, volgens mij heb je echt elke grens verlegd ;-)
    Papa; je moet mama vaker meenemen op reis, dan wordt ze ineens een stoertje!

Nou, laatste week is ingegaan, geniet er elke seconde van!
    Hier verder alles goed!!

Liefs en een dikke kus van ons!
    W&W&M&N xxx

• 16 Februari 2010 - 11:07

Margriet:

hoezo stoer!!!!!!!!!!!! het kan niet op.

Nou wendy ben benieuwd wat voor een moeder je terug krijgt!!! Zou ze dit volhouden of gebruikt ze toch stiekem iets (hahaha)

• 17 Februari 2010 - 16:11

Herman:

Ben inmiddels weer thuis op mijn honk, is best wel lekker al mis ik Bali. Dat is wel een lekker boot ritje, daar teken ik voor, vet cool! Ga nu de rst van de verslagen lezen, jullie hebben het in ieder geval naar de zin. Groetjes, Herman