Van Lindsay naar Kernville door Sequoia - Reisverslag uit Kernville, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Van Lindsay naar Kernville door Sequoia - Reisverslag uit Kernville, Verenigde Staten van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Van Lindsay naar Kernville door Sequoia

Blijf op de hoogte en volg H.

15 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Kernville

Hallo lieve allemaal,

zo even een rustdag, ook voor mijn vingers. Het is namelijk zoooo vermoeiend vakantie vieren!!! Echt je moet van alles, want anders ben je weer bang dat je dingen mist.......ha!
Lieve mensen, het is heel leuk alle berichten te lezen, we zijn er echt blij mee, zo even een berichtje van thuis! We zullen wel nooit emigranten worden, ook al hebben we wel eens laten vallen dat we in Nieuw Zeeland zouden willen wonen!
Wat we wel heel leuk vonden is dat onze pipa van 93 jr het voor elkaar heeft gekregen om ons te antwoorden ( met wat hulp, maar dat mag de pret niet drukken!Dikke kus pa)!
En dan ons andere oudje, mijn moeder van 85 jr, die heeft ontdekt hoe ze moet skypen! Ze vreet wel bijna het scherm op, hoeft niet mamsie, maar we kunnen lekker kletsen!
Goed he, die oude garde!!!!
Zo en nu weer terugnaar onze reis.
Gisteren, zondag 14 okt. zijn we lekker op ons gemak weggereden uit Lindsay om via de 190 naar Isabelle Lake bij Kernville te rijden. We wilden 2 nachten boeken bij een meer, want het is hier nog steeds 27/28 graden, lekker temperatuurtje. Het zou een korte route worden, want het was zo"n 60 miles!! Had je gedacht, wat bleek.......
We zijn door een gedeelte van Sequoia Nat. Park gereden, waar het niet toeristisch is, je geen entreegeld betaald, maar wat aan schoonheid niet onderdoet voor het andere gedeelte van het park. Dit betekende echter ook dar de weg net zo smal was, we ook zijn gestegen naar 6000 ft, er geen enkele afrastering langs de weg staat en de haarspeldbochten ontelbaar waren! Al met al hebben we er 4 1/2 uur overgedaan met een koffiebreak bij Pieremont Springs.
Het was echter weer schitterend, Hans heeft echter gekozen voor wat andere foto"s, want anders gaan jullie je vervelen.
We hadden niets geboekt, omdat de accommodaties erg duur waren en we gewoon op de bonnefooi naa binnen wilde stappen. Dat hebben we gedaan, we hebben een kamer, keuken en douche en een verschrikkelijk mooi uitzicht! De accommodatie ziet er niet uit, zo jammer dat het vervallen is, maar de mensen zijn geweldig aardig en de kamer is super!
Vandaag heerlijk een rustdag gehouden, een rondje meer gedaan ( mag de naam van meer niet meer hebben, zeker 10 m. verdroogd) en heerlijk gepicknickt aan het overgebleven water!
Nog een wasje gedraaid bij de laundry ( ik had echt genoeg gehad aan het hele kleine koffertje) en nu zo weer lekker eten.
Morgen gaan we richting Death Valley, nog meer warmte tegemoet

Liefs en tot morgen, Grace

• 16 Oktober 2012 - 15:54

Gien En Wendy:

Hallo luitjes.

Wij zitten lekker jullie verslag te lezen.

Groetjes ma en wendy.