Milford Sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu Milford Sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van H. Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Milford Sound

Door: Hans en Grace

Blijf op de hoogte en volg H.

28 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Hallo lieve mensen, daar zijn we weer. Lekker gerelaxed, we wilden naar de Milford Sound, maar het hele Maisonrouge gebeuren zat ons dwars, dus....lekker gedoucht, ontbeten, koffie gedronken en toen toch maar op zoek naar een internet cafe. Daar zijn we 2 1/2 uur binnen geweest ( buiten stralend weer en veel zon, maar ja we willen de thuisblijvers niet WEER teleurstellen).
Dus als jullie vanmorgen opstaan: VERRASSING ( zelfs met foto's erbij). Inmiddels is dit verhaal ook alweer achterhaald.

Om 1/2 4 toch maar in de auto gestapt om naar de Milford Sound te rijden: lengte 120 km., rijtijd 2 uur, dus 240 km. en 4 uur rijden, want de Milford Sound staat op de lijst van werelderfgoed.
Inderdaad het is schitterend, maar als je ooit naar nw. zeeland gaat, kies voor de Doubtful Sound.
Om 20.00 uur thuis, gauw boodschappen gedaan en aan de slag met de foto's.
Morgen gaan we richting Queenstown, in het midden van het zuidereiland: the place to be".
Daar gaan we raften, bungee-jumpen, met een jet-boot, para-gliding, enz.Jullie mogen raden wat het wordt.....

Door een fout van de persoonlijke systeembeheerder is helaas het verslag van Kaka Point naar Te Anau verdwenen. Dus ook jullie reacties ( die we wel gelezen hebben hoor). Dus doe ons een lol, ga maar gauw weer opnieuw reageren.
En vooral insturen wat we nou gaan doen in Queenstown: je kan er een reis mee winnen naar nw. zeeland, haha.

• 29 Januari 2010 - 10:46

Luc & Joke:

Dag Hans & Grace

Wij zijn weer bij. Wat een geweldige reis.
    Wij gokken op de jet-boot.

Gr. uit een nat en koud Leiderdorp

• 29 Januari 2010 - 11:19

Margriet:

Ze zeggen wel eens"wachten wordt beloond" Of zoiets ,toch? Elke keer ff kieken en weer niets, zelfs n ongeruste moeke tegenkomen(jawel desmorgens om 9 uur al in de kroeg!)En jawel wat een ervaringen en geweldige fotoos mogen we weer delen. WOW. Is wel super zoon hele serie!Wat ik nog mis zijn de dolfijnen.Dus ik denk dat jullie een dolfijn ritje gaan maken. Enne grace vooral je fototoestel goed vasthouden!!
    Lieverds geniet vooral,doen wij hier ook.Liefs bo en griet

• 29 Januari 2010 - 12:39

Mama:

de laatste fotos van milford sound bekeken.wat een mooi land met variaties.ja alle reacties zijn verdwenen dus vandaar maar weer een paar woordjes.nog steeds natte sneeuw regen zelfs onweer voorspeld kunnen we niet even wisselen jullie hier en ik daar.ha ha.jja margriet zag me bij martin was te vroeg voor de bus naar de weezenlanden.alleen een kopje koffie en geen borrel.grace en hans nog heel veel plezier en een kus van mij mams.

• 29 Januari 2010 - 18:29

"de Koekkies":

Hoi buufjes,
    we dachten al waar blijven ze nou...
    het ziet er prachtig uit
    allemaal,
    Wat jullie gaan doen??
    verras ons en doe eens gek....ga ze allemaal doen!!!

• 30 Januari 2010 - 10:32

Wendy:

Para-gliding toch? Mama dat heb je toch altijd al eens willen doen? Papa die duwt je wel van de heuvel af als je het hem lief vraagt ;-) Veel plezier!!! X